Notebook i UPS

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 16:32:02 MET DST

Witam

Mam notebooka, ale bez baterii, niestety zle uzytkowalem i padla :/
Mam za to UPSa jeszcze ze stacjonarnego kompa mi zostal.
I zaswitalo mi, zeby notebooka podlaczyc do UPSa, bo czemu nie, tym
bardziej ze ostatnio u mnie zaniki napiecia to standard.
I pojawil sie klopot z okablowaniem, nie potrafie znalezc kabla, ktory
pozwoli mi polaczyc UPSa z zasilaczem notebooka, a nie chialbym robic
jakichs karkolomnych przejsciowek. Czy sa takie kable czy po prostu musze
kombinowac?

pzdr
Johnny