Re: MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 13:54:53 MET DST

Ihsibus <ihsibus@trap.poland.com> w wiadomości
<news:ehrkce$edh$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał/a:

> nie wyborów. Jak ktoś kupił to nie znaczy że jest zadowolony.
> To prawie jak z PISem, z tych co znam, to nawet Ci co na nich
> głosowali teraz się wstydzą.

Kolejny nawiedzony delikwent, za którego inni myślą, nie potrafi się
powstrzymać przed NTG - plonk.

> Numer One,

Taaa, "angloem byłem, ale mi", jak prawdopodobnie widać po powyższym, "nie
wyszło", lol i plonk^2 (na przynajmniej 10 lat na dorośnięcie i skończenie
szkoły) za paskudzenie języka.

> z omawianych tu odtwarzaczy MP3, na tej liście
> zajmuje Pentagram Vanquish FM RT 1024MB:
> http://proline.pl/shop.php?prodid=PENTA+V+FM+RT+1024MB

Znów braki w samodzielnym myśleniu. Rzeczywiście gazetka komputerowa byłaby
w sam raz dla ciebie do podejmowania decyzji co do sprzętu.

--
  Gargamel