Re: MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: Ihsibus <ihsibus_at_trap.poland.com>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 02:39:13 MET DST

> PS. czasami zaglądam na tą stronę
> http://sklep.proline.pl/shop.php?id=shopgaleria&lista=best
> aby oddać w ręce demokracji moje wybory ;)

Demokratyczne zakupy, nieźle się uśmiałem.
Tak na prawdę, to są to zakupy na podstawie sondaży
nie wyborów. Jak ktoś kupił to nie znaczy że jest zadowolony.
To prawie jak z PISem, z tych co znam, to nawet Ci co na nich
głosowali teraz się wstydzą.

Ktoś tu ma grupie podawał adres (nie ma do niego jeszcze
linka na stronie) do narzędzia które wyświetla towary
najlepiej oceniane - czyli tu są prawdziwe wybory.
http://proline.pl/shop.php?id=gossipbest&gossipkat=MP3
Z ciekawości sprawdziłem czy to się pokrywa z najlepiej
sprzedawanymi i ja żadnej korelacji nie widzę, hmmm...

Numer One, z omawianych tu odtwarzaczy MP3, na tej liście
zajmuje Pentagram Vanquish FM RT 1024MB:
http://proline.pl/shop.php?prodid=PENTA+V+FM+RT+1024MB

Czy ktoś wie co to za cudo?