Re: MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: Ihsibus <ihsibus_at_trap.poland.com>
Data: Fri 27 Oct 2006 - 20:27:52 MET DST

> Znów braki w samodzielnym myśleniu. Rzeczywiście gazetka komputerowa
> byłaby
> w sam raz dla ciebie do podejmowania decyzji co do sprzętu.

Rozumię że nasz PISo-Gargamel ma możliwoś przetestowania każdego sprzętu na
rynku
i podejmuje samodzielne wybory. A może chodzi do wróżki i stawia Tarota.

> PSYLO:
> Kierować się rankingiem stworzonym na podstawie 1-4 głosów. Wyśmienity
> pomysł.

I to jest racjonalna odpowiedź. Faktycznie masz rację jest z tym kłopot
ciągle oni
mają za mało komentarzy (ale chyba i tak najwięcej ze wszystkich sklepów w
sieci)

Dlatego moja metodologia korzystania z tego rankingu jest inna
http://proline.pl/shop.php?id=gossipbest
po prostu wybieram wśród produktów które mają najwięcej komentarzy.
Wklejam sobie tą tabelkę do exela i sortuję wg. ostatniej kolumny.

Mam znajomego który zna programistę z proline i mówił mi że ten ranking ma
być mocno rozbudowany i zmieniony.
Dla mnie by wysrarczyło dorobienie sortowania wg. dowolnej kolumny.