Re: MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: hackpack <hackpack_at_USUN.hacking.pl.VALIDATE>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 21:56:34 MET DST

> ...Creative Zen Nano Plus 1GB
> z prościutkim malutkim wyświetlaczem, albo np. odtwarzacz Ergotech/X-Life
> X81 lub X77. Który producent nazywa nawet MP4 ma duży kolorowy wyświetlacz
> i jakieś tam video.

Odpowiem Ci trochę przewrotnie jak kupowałem żonie to wziąłem jej markowy
aby nie sprawiał problemów nie zawieszał się i wziąłem ten co podałaś tylko
starszą wersję http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=CT+MUVO+TX+SE+1GB

Natomiast ostatnio brałem coś dla siebie, właściwie jedynie dla radia, ale
jak
szaleć to szaleć i wziąłem najnowszy model Ergotech:
http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=ERGOTECH+MP4+512+X84
choć wahałem się nad modelem X75 bo to sprawdzony i dobrze oceniany
odtwarzacz: http://sklep.proline.pl/shop.php?prodid=ERGOTECH+MP4+1GB+X75

Jestem naprawdę zadowolony, mnóstwo bajerów za nieduże pieniądze.

PS. czasami zaglądam na tą stronę
http://sklep.proline.pl/shop.php?id=shopgaleria&lista=best
aby oddać w ręce demokracji moje wybory ;)