MP3 - markowy i prosty czy z wypasiony nie znanej marki

Autor: Monia <monikaNOSPAM_at_forever.com.eu>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 21:16:06 MET DST

Witam

Chcę sobie kupić jakiś ładniutki odtwarzacz MP3, ale jak zapoznałam się z
oferta rynkową
to zauważyłam że za określone pieniądze mogę kupić jakiegoś markowego
Creativa, np:
Creative Zen Nano Plus 1GB
z prościutkim malutkim wyświetlaczem, albo np. odtwarzacz Ergotech/X-Life
X81 lub X77.
Który producent nazywa nawet MP4 ma duży kolorowy wyświetlacz i jakieś tam
video.

Jestem na prawdę w kropce, nie chcę płacić za markę, choć czasami wiem że
warto :/
Doradźcie.