Re: sporadyczne restarty czy zasilacz za slaby?

Autor: Gargamel <delKichote_WYTNIJ_TO__at_gazeta.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 14:49:10 MET DST

Robbo <robbo@i.luv.spam.com> w wiadomości <news:ehq3c9$p96$1@news.onet.pl>
napisał/a:

> mialem spalony zasilacz, plyte i dysk... Od jakiegos roku wyposazylem sie w
> niby dobry zasilacz Chiefteca no i UPS.

Skoro ten zasilacz ma rok, to powinien być model nowy technologicznie, ale
lepiej zwracać uwagę na takie kwestie - nie wiem, jak się sprawy mają z
intelami, ale np. amd jakiś czas temu zaczął zasilać cpu napięciem 12V, stąd
pojawiły się zasilacze (czasem łudząco podobne do starszych egzemplarzy tego
samego modelu), które mają nieco słabszą linię 5V i znacznie wzmocnioną (lub
podwójną) linię 12V. I sytuacja wygląda często tak, że zasilanie nawet
chieftec'iem, ale z jedną relatywnie słabą linią 12V, nowszych cpu amd
powoduje właśnie losowe sporadyczne restarty...
Ale w takim przypadku miałbyś takie objawy praktycznie od razu - czyli od
roku...?

--
Pozdrawiam,
  Gargamel