Re: sporadyczne restarty czy zasilacz za slaby?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 17:01:37 MET DST

Użytkownik "Gargamel" <delKichote_WYTNIJ_TO_@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ao5z3cq0kz2l$.1eoui0o98u2az.dlg@40tude.net...
> Robbo <robbo@i.luv.spam.com> w wiadomości <news:ehq3c9$p96$1@news.onet.pl>

> Skoro ten zasilacz ma rok, to powinien być model nowy technologicznie, ale

Zasilacz jest niby z tych porządniejszych:
http://tinyurl.com/lgmds
http://tinyurl.com/uzs2z

> [...]
> pojawiły się zasilacze (czasem łudząco podobne do starszych egzemplarzy
> tego
> samego modelu), które mają nieco słabszą linię 5V i znacznie wzmocnioną
> (lub
> podwójną) linię 12V. I sytuacja wygląda często tak, że zasilanie nawet
> chieftec'iem, ale z jedną relatywnie słabą linią 12V, nowszych cpu amd
> powoduje właśnie losowe sporadyczne restarty...
> Ale w takim przypadku miałbyś takie objawy praktycznie od razu - czyli od
> roku...?
Zasilacz jest niby z tych porządniejszych:

Wlasnie problem w tym ze nie prowadze pamietnika ;-) Calkiem mozliwe ze
wystepowaly wczesniej, kiedy zasilacz byl tandetny... niestety nie
pamietam.
Nie wiem dokladnie od kiedy mam takie objawy, zwlaszcza ze wystepuja bardzo
rzadko i bez zadnych regul.
Nie jestem w stanie powiazac momentu od kiedy restarty wystepuja z zadna
powazniejsza zmiana w kompie..

--
pzdr
rb