Re: sporadyczne restarty czy zasilacz za slaby?

Autor: Robbo <robbo_at_i.luv.spam.com>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 12:41:10 MET DST

Użytkownik "Michał" <mbierwia@o2.pl> napisał w wiadomości
news:ehq323$ncj$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Mimo to odłącz tego UPSa na jakiś czas (napisz co to za model) i zobacz,
> czy dalej są restarty.

UPS Fideltronik model Ares350. Szczerze mowiac boje sie go odlaczac, bo na
wiosce energetyka lubi odlaczac prad. Albo z wlasnych powodow albo z powodu
pobliskiej budowy (ktos cos ciagle zerwie itp). Nic w tym jescze zlego ale
jak prad podlaczaja spowrotem to mam takie skoki napiec ze juz dwa razy
mialem spalony zasilacz, plyte i dysk... Od jakiegos roku wyposazylem sie w
niby dobry zasilacz Chiefteca no i UPS.

A dlaczego UPS mialby powodowac problemy?

--
pzdr
rb