Re: sporadyczne restarty czy zasilacz za slaby?

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Thu 26 Oct 2006 - 15:07:30 MET DST

Robbo wrote:

<cut>
> - komp zasilany z UPS-a (kupiony nowy w sklepie rok temu, przy braku
> prądu pracuje poprawnie)
>
> Mam bardzo rzadkie (ale jednak) samoczynne restarty kompa. I to bez
> róznicy czy obciazony czy nie... czasem czytam maile outlookiem i nic
> nie robiąc nagle restart.
<cut>
> Co ciekawe nie da się wymusic w jakis okreslony sposob owych restartow.
> Wystepuja calkowicie sporadycznie bez zadnych reguł. Zapuszczenie celowo
> obciazajacych system jakichs gier 3D nie powoduje restartów.
> Zastanawiam sie czy to zasilacz ma poprostu czasem chwile slabosci ?

Miałem kiedyś coś podobnego. Pomogło wyłączenie opcji Start-> Control
Panel-> System-> Advanced-> Startup and Recovery-> Automatically reboot.
Po późniejszej zmianie konfigu (w tym PSU) problem już nie występował.

BTW - Twój UPS wydaje się troszkę "na styk" jak na współczesny komp +
monitor + peryferia, ale skoro działa to pewnie wszystko ok..

Pozdr.