Re: SATA + U-ATA

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 20:41:51 MET DST

"Eneuel Leszek Ciszewski" ehbp5h$8pc$1@flis.man.torun.pl

> W takim razie jeszcze jedna rada, o ile tym razem rozumiem,
> co się dzieje -- pozostaw włączający się system na pół godziny. :)

No tak -- nie czytałem uważnie, a raczej zasugerowałem się podpowiedzią
wyzerowania podpisu dysku, która sugerowała zwis, nie restart. Oczywiście
jeśli masz do czynienia z restartem, a nie zwisem, wspomniane przeze mnie
pół godziny nic nie da. :)

> U mnie, po różnych zabawach czasami tak trzeba było uczynić. :)
> Gdy raz wstał -- pracował poprawnie lub trzeba było cośtam podczyścić. :)

Gdy dochodzi (z uwago na klonowanie) do konfliktów literkowych.
Nie wiem, czy WXP zastanawia się pół godziny, czy dłużej lub krócej,
bo mnie wówczas zazwyczaj przy nim nie ma znacznie dłużej, ale jakoś
tak namacałem, że około pół godziny. :)

-=-

> Czy SATA II można podłączyć jako HotSwap? :)
> Raz pytałem i nie otrzymałem odpowiedzi.

Pytałem wielokrotnie i nie otrzymałem odpowiedzi, chyba że domyślną:
Nie ma, bo gdyby była taka możliwość, to byś podłączył ten dysk
w czasie pracy systemu, :) który to system by startował bez tego
dysku SATA II.

-=-

No i pytanie zadane z ciekawości:

 Dlaczego nie używasz dysku SATA I jako systemowego? Jest znacznie szybszy od UATA. :)

E. :)