Re: Diagnoza uszkodzenia

Autor: Tomaszek <tomaszek_at_judeland.pl>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 20:35:50 MET DST

Jacek Maciejewski napisał(a):
> Najpierw włóż pamięć i włącz bez grafiki. Potem wetknij grafę i porównaj
> beepy :) jak takie same, podmień grafę, choćby na jakąś starą PCI.

Zakładam, że zastosowałeś się do poprzednich rad, sprawdziłeś
kondensatory i procesor nie jest podkręcony

- podczep miernik pod każdą z linii zasilających(zarówno pod molexy jak
i pod zasilanie płyty głównej).Zasilacz odłącz od płyty głównej
całkowicie na ten czas.Być może padła któraś nitka od zasilania i wcale
nie podaje napięcia
- wszystkie testy wykonuj przy minimalnej konfiguracji(zasilacz+karta
grafiki).To wyeliminuje ewentualne dziwactwa;-) Raz byłem świadkiem
sytuacji, w której przyczyną niemożliwości uruchomienia kompa był
walnięty twardy dysk, po odłączeniu twardego wszystko wracało do normy.
- jak rozumiem płytę główną pod kątem zwęglonych elementów już
obejrzałeś:-) to samo zrób z kartą grafiki:-)
- jak będziesz wkładał grafikę na PCI to zrób reset biosa.Ta płyta nie
umie sama sobie tego ustawić:-/

Tomaszek