Re: Cool'n'Quiet w X2

Autor: browar <dsopel_at_onet.peel>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 12:31:17 MET DST

ppview wypocil:

> Znaczy co kiepsko działa - CnQ czy RMClock? Ponieważ wspominasz o
> "ręcznym ustawianiu" zakładam że chodzi o RMclock. Czyli
> "zaptaszkowałeś" w Profiles -> Performance on Demand -> AC Power
> rubrykę "Use P-State Transision" i dodatkowo wszystkie dostępne stany
> PST? A potem włączyłeś profil "Performance on Demand" w RMClock i
> wybrałeś z listy "RMClock power managment" w zakładce "Power Schemes"
> opcji zarządzania energią systemu Windows?
>
> BTW - na mojej starej płycie FSC nie ma możliwości uruchomienia
> AMD'owskiego CnQ z Athlonami o nowszych rdzeniach (seria BX itp.)
> [...]

Mowilem o C'n'Q. W opcjach sa 2 tryby do wyboru - automatyczny oraz
tryb wysokiej wydajnosci.Przy pierwszym trybie procek pracuje z
czestotliwoscia 1000Mhz i niewazne ze go maksymalnie katuje, to
czestotliwosc sie nie zwieksza.Natomiast w drugim trybie procek pracuje
normalnie czyli 2GHz.Wiec albo 1GHz albo 2. Predkosc nie zmienia sie w
zaleznosci od obciazenia tak jak pisza