SyncMaster 173p Plus - niedziałający pivot

Autor: Łukasz <fatmouseREMOVEIT_at_poczta.fm>
Data: Sat 21 Oct 2006 - 12:22:57 MET DST

Witam,

Czy spotkał się ktoś z częściowo niedziałającym pivotem w tym monitorze?
U mnie, w rozdzielczości natywnej (1280 x 1024) pivot działa tylko przy
180 stopniach, 90 i 270 stopni nie działa wcale, choć już w mniejszej
rozdzielczości wszystko jest ok.

Monitor działa pod WinXp Prof SP2, z najnowszymi sterownikami do GeForce
3 Ti200 (ForceWare 91.47), z komputerem połączony jest kablem analogowym.

Myślę, że nie jest to wina sterowników do karty, gdyż ze starszymi
wersjami był ten sam problem. Nie wiem czy pomogłoby zastosowanie kabla
DVI, ponieważ moja karta nie jest wyposażona w wyjście cyfrowe.