Re: usuniecie danych z uszkodzonego pendriva..

Autor: to0l <quasistellar_at_gazeta.SKASUJ-TO.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 15:07:43 MET DST

medevacs <medevacs@megawytnijtopolis.pl> napisał(a):
> he he ale hardcore ;) ale jak juz takie dziwy wymyslamy, to czy
> promieniowanie X zrobi kuku zawartosci pamieci? Cos mi swita, ze nie (bo by
> wtedy wszystkie pendrivy w walizkach na lotniskach ucierpialy ;)) ale gdyby
> jednak tak, to moznaby pojsc gdzies do szpitala, dac w lape technikowi RTG z
> 50zl zeby zapodal jakas duza dawke i dlugi czas naswietlania i pstryknal
> pendriva ;) Ewentualnie moznaby kombinowac w szpitalu onkologicznym, tez nie
> jestem pewien ale aparaty do naswietlan chyba uzywaja promieni gamma, czy tu
> tez sie myle?

..e tam promieniowania X i Gamma rozroznia tylko mechanizm ich powstawania.
X'ksy powstaja w wyniku zderzeń elektronów z atomami a Gamma wytwarzane jest w
wyniku przemian jądrowych lub zderzeń jąder lub cząstek subatomowych :) ale
najlepien ten pendriv'e wystawic na promieniowanie jonizujace Beta ktore
zniszczy na 100% dane :) elektryczne. Dac to komus na pracownie fizyczna :D

--
Pozdrawiam!
to0l