Re: usuniecie danych z uszkodzonego pendriva..

Autor: medevacs <medevacs_at_megawytnijtopolis.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 11:04:19 MET DST

> Jak masz dostep do jakis izotopow promieniotworczych, to wystarczy polozyc
> pendriva przy takim izotopie na jakis czas. Promieniowanie uszkodzi
> zawartosc pamieci.

he he ale hardcore ;) ale jak juz takie dziwy wymyslamy, to czy
promieniowanie X zrobi kuku zawartosci pamieci? Cos mi swita, ze nie (bo by
wtedy wszystkie pendrivy w walizkach na lotniskach ucierpialy ;)) ale gdyby
jednak tak, to moznaby pojsc gdzies do szpitala, dac w lape technikowi RTG z
50zl zeby zapodal jakas duza dawke i dlugi czas naswietlania i pstryknal
pendriva ;) Ewentualnie moznaby kombinowac w szpitalu onkologicznym, tez nie
jestem pewien ale aparaty do naswietlan chyba uzywaja promieni gamma, czy tu
tez sie myle?

--
pozdrawiam
medevacs