karta graficzna - problem

Autor: LEHKO <lehko_at_WYWAL_TO_wp.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 15:10:45 MET DST

siema all

jest sobie taka karta graficzna

Właściwości procesora graficznego:
      Karta wideo nVIDIA GeForce4 MX
440 with AGP8X
      Nazwa kodowa procesora graficznego NV18 (AGP 8x 10DE /
0181, Rev C1)
      Częstotliwość taktowania układu graficznego 274 MHz
      Częstotliwość taktowania pamięci 256 MHz

Chodziła cały czas na płycie gigabyte'a z AGPx4, teraz na nowym systemie,
wszystkie stery najnowsze ze stron producentów, odpalam 3dmarka 2001se i
jakieś 30 sekund idzie wszystko ok, a potem jakieś kreski kropki wyskakują
(artefakty czy jak to tam sie nazywa ;-)). Nawet w biosie miejscami ten
obraz jakiś taki był zniekształcony. Włączyłem ten "shit" na płycie z AGPx8,
patrzę wszystko śmiga w biosie i w windzie wsio ok, ale na 3dmarku to samo.
Może da się jakoś biosa zmienić w tej karcie? przyznam się że na karcie to
tego nie robiłem jeszcze. Z numerów na karcie dokopałem się że jest to karta
firmy CANYON http://www.canyon-tech.com/ model: CN-NG448-03. Ale nie ma tam
żadnego biosa czy cuś. Pewnie i tak z tym nie da się nic zrobić, ale w
ostateczności chciałem jeszcze wasze opinie na ten temat zobaczyć Dodam, że
cały komp przywieziony z Białorusi dokładnie z Grodna :-).

Pozdro