Re: Różnice w procesorach

Autor: jack <shineme-wytnij_at_gazeta.pl>
Data: Fri 20 Oct 2006 - 09:09:19 MET DST

Dnia Fri, 20 Oct 2006 08:32:07 +0200, Pawel S napisał(a):

> Oczywiście miałem na myśli 3.06 z HT.

Bez wątpienia wybierz HT - samo korzystanie z systemu jest nieporównywalnie
szybsze niz bez HT - nie musi to byc oczywiście zadna zaleta ale ja lubie
odpalac kilka programów bez czekania i plynnie się miedzy nimi
przełączac.Nie odnosze się do technicznych wywodów ale przyjemnosc
korzystania z systemu z HT z doswiadczenia mówie jest sporo wyzsza niz P4
bez tej technologi.