Re: Dziwny problem z Bateria w Laptopie

Autor: Markus Sprungk <msprungk_at_gmail.com>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 01:00:39 MET DST

och.karol napisał(a):

> Jak chce Ci się walczyć, to możesz spróbować złożyć reklamacje z tytułu
> niezgodności towaru z umową (bateria nie trzyma parametrów podanych w ulotce
> reklamowej).

Jakiej ulotce reklamowej???????

Poza tym gwarancja na baterie wynosi 6 miesięcy

> Gwarancja producenta nie ma tu nic do rzeczy, gdyz chodzi o
> odpowiedzialność sprzedawcy a nie producenta

Bzdura totalna. Gdzie Ty tu widzisz odpowiedzialność sprzedawcy?

" pytanie
o tyle wazne ze gwarancja na laptopa wlasnie sie konczy"

To życzę powodzenia w reklamowaniu z tytułu niezgodności z umową po takim
okresie

> (taka intencja ustawodawcy aby
> sprzedawcy trzy razy się zastanowili zanim zaczną sprzedawać chłam - nie
> łączyć z marką Toshiba przypadkiem).

Sugerujesz, że sprzedawca ma wpływ na wybór baterii do konkretnego modelu
laptopa? :>

> A wracając do meritum to prawdopodobnie bateria padła.

...i dalej twierdzisz, że to wina sprzedawcy?

ICQ: 79050392                  msprungk@gmail.com
Tlen: msprungk
GG: 1447098