Re: x800GTO / x800XL -> jak podniesc napiecie?

Autor: Tomasz Maciąg <niezla_at_zmylka.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 01:00:06 MET DST

To zależy w jaki sposób jest ustalane napięcie pracy procesora karty. Ja
miałem 850pro, więc jest spora szansa, że u ciebie będzie podobnie.
Przyjrzyj się dokładnie płytce drukowanej, u mnie był jeden układ FAN5240
który ma podłączonych 5 rezystorów - one decydują jakie będzie napięcie
zasilania procesora karty. Jeśli tak jest, daj znać to wyślę dalsze
instrukcje, bo modować warto :)

--
T.M.