Re: Dziwny problem z Bateria w Laptopie

Autor: och.karol <och.karol_at_xl.wp.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 23:50:22 MET DST

Użytkownik "OmNiX" <omnix@x.com> napisał w wiadomości
news:eh675v$cad$1@inews.gazeta.pl...
> Jest sobie Toshiba M30
> w srodku bateria 4400mh
> po odlaczeniu zasilania na pelnej baterii everest pokazuje praktycznie
> pelna pojemnosc bateria (2-2.5h pracy, ~11000mwh(czy czegos takiego)
> tak do mniej wiecje 90-95% czas i pojemnosc bardzo ladnie systematycznie
> spada
> i nagle....
> cyk, pyk i jest 2-3% - 2-3 minuty do konca i zaraz koniec
> teraz pytanie:
> w czym jest problem? padnieta bateria czy cos z laptopem nie tak? -
> [...]

Jak chce Ci się walczyć, to możesz spróbować złożyć reklamacje z tytułu
niezgodności towaru z umową (bateria nie trzyma parametrów podanych w ulotce
reklamowej). Gwarancja producenta nie ma tu nic do rzeczy, gdyz chodzi o
odpowiedzialność sprzedawcy a nie producenta (taka intencja ustawodawcy aby
sprzedawcy trzy razy się zastanowili zanim zaczną sprzedawać chłam - nie
łączyć z marką Toshiba przypadkiem).
A wracając do meritum to prawdopodobnie bateria padła. Tak miała moja w
poprzednim lapku po reanimacji jej w zamrażarce, z tą róznicą, że pokazywała
5 minut (alarm na płycie wył) a pracowała godzinę.

--
pozdrawiam
karol