Re: Celeron D vs Sempron SA

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 23:59:39 MET DST

Użytkownik "Hurricane4ever" <hurricane4ever@o2.pl> napisał w wiadomości
news:eh67kv$f97$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Witam
> ja mam takie pytanie raczej do hmmmmm "porownywaczy" sprzetu z dostepem do
> raczej szerokiego "spektrum" rynku :)
> Mianowicie chodzi mi o porownanie 2 procesorow
>
> Konkretnie:
> Intel Celeron D 326 2,53GHz LGA775
> oraz
> AMD Sempron 2400+ Socket A
>
> chodzi mi o jedna rzecz - aktualnie w komputerzeposiadame tego AMD ale
> zastanawiam sie nad zmiana platformy na jakby nie bylo nowoczesniejsza :)
> niestety dosc ograniczony budzet nie pozwala mi sie porwac od razu nawet
> [...]
jeszcze jedno - z tego tlumaczenia zapytalem spytac

czy ten moj zasilacz Modecom Feel 350W pociagnalby ta konfiguracje o ktorej
wlasnie napisalem czy z nim bede musial sie tez rozstac???? (to ww
komponentow dochodzi jeszcze DVD-ROM, DVD+/-RW, Seagate Barracuda 80 GB
SATA, Seagate Barracuda 80 GB PATA i Seagate 40 GB PATA)

P.S.
tak tak ja wiem - zmien zasilacz juz teraz bo jest.......... ale ja w
aktualnej konfiguracji po prostu nie narzekam - chodzi, jest stabilnie -
czego mi wiecej trzeba?? (mowa o zasilaczu oczywiscie :P:D)