Re: Celeron D vs Sempron SA

Autor: OMSON <omson_at_o2.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 09:50:45 MET DST

Hurricane4ever napisał(a):

> jeszcze jedno - z tego tlumaczenia zapytalem spytac
dobre :) klasycznie tzw "zapultanie sie" ;)

> czy ten moj zasilacz Modecom Feel 350W pociagnalby ta konfiguracje o ktorej
> wlasnie napisalem czy z nim bede musial sie tez rozstac???? (to ww
> komponentow dochodzi jeszcze DVD-ROM, DVD+/-RW, Seagate Barracuda 80 GB
> SATA, Seagate Barracuda 80 GB PATA i Seagate 40 GB PATA)

Ja mam feel 300W do Celerona D 320 2,4GHz (s478) wykreconego do @3,6GHz,
do tego radeon 9600Pro 128/128, Samsung SATA 80GB, nagrywarka CD-RW.
Dziala bez problemow juz 1,5 roku - wiec nie powiedzialbym, ze ten
zasilacz to taki shit jak przedstawiaja niektorzy skoro daje rade przy
O/C procka ronym 50% :)
> P.S.
> tak tak ja wiem - zmien zasilacz juz teraz bo jest.......... ale ja w
> aktualnej konfiguracji po prostu nie narzekam - chodzi, jest stabilnie -
> czego mi wiecej trzeba?? (mowa o zasilaczu oczywiscie :P:D)
I raczej nie bedziesz narzekac. Ja bym najpierw znienil konfig a
zasilacz dopiero jakby cos niedomagalo. :)

Pzdr, OMSON

--
Pesymista widzi ciemny tunel.
Optymista widzi światełko w tunelu.