Re: skokowa praca dysku SATA, przywieszanie systemu

Autor: fr33k <fr33k_at_WYWAL_to_o2.pl>
Data: Thu 19 Oct 2006 - 00:00:18 MET DST

WM napisał(a):
> Witam,
>
> komputer znajomego, mozliwie wnikniwe dochodzenie dalo efekty:
>
> dysk SATA (Samsung, kupiony 3mies temu) pracuje skokowo, tj dostaje
> zadyszki, przywieszenia - system przycina chwilowo, daje sie slyszec
> stukniecie spod obudowy dysku i wszysko rusza dalej, bez restartu. Ot, takie
> "zmrozenia" pracy systemu. Problem pojawil sie znikad.
>
> Nie wyglada to na problem z win, drugi system zainstalowany daje identyczne
> objawy.
>
> Moje pytanie: czy to problem z zasilaczem (rozbudowana konfiguracja,
> [...]
witam
czy ten dysk to nie jest moze SAMSUNG SP2504C a czy Twoja plyta gl nie
pracuje na chipsecie nforce2 ? jesli tak to popatrz kilka postow nizej
na watek :
SAMSUNG SP2504C - nietypowy problem (mojego autorstwa :) )
http://tiny.pl/rtjk
poczytaj moze pomoze, w razie pytan dawaj :)

--
Pozdrawiam
Marcin