Celeron D vs Sempron SA

Autor: Hurricane4ever <hurricane4ever_at_o2.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 23:48:30 MET DST

Witam
ja mam takie pytanie raczej do hmmmmm "porownywaczy" sprzetu z dostepem do
raczej szerokiego "spektrum" rynku :)
Mianowicie chodzi mi o porownanie 2 procesorow

Konkretnie:
Intel Celeron D 326 2,53GHz LGA775
oraz
AMD Sempron 2400+ Socket A

chodzi mi o jedna rzecz - aktualnie w komputerzeposiadame tego AMD ale
zastanawiam sie nad zmiana platformy na jakby nie bylo nowoczesniejsza :)
niestety dosc ograniczony budzet nie pozwala mi sie porwac od razu nawet na
E6300 stad takie male przemyslenie nt. tego wlasnie Celerona - > docelowo
jak kieszen sie "wykuruje" bedzie on wymieniany na wlasnie jakiegos C2D -
czy bede zalowal tej "przesiadki"???? i nie mowie tu o wydajnosci w grach
(bo roznica miedzy R 9250 64bit a np GF 7300 GT bedzie jak mniemam kolosalna
;), roznica miedzy DDR a DDR2 juz chyba mniej (postaralbym sie o te sama
ilosc pamieci) chociaz..... DDR 333 MHz aktualnie wymienione na DDR2 533
MHz - bedzie tu zauwazalna roznica w wydajnosci????) ale raczej w
zastosowaniach czysto obciazajacych procesor - np kompresja materialu wideo
itd itp

Z gory dziekuje za jakies podpowiedzi
(i przepraszam za zamotanie tego co chcialem przekazac ale chcialem
naswietlic calosc problemu:))
Pozdrawiam