Problem z drukarką

Autor: Marwis <mwisno_at_vp.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 18:56:58 MET DST

Witam!
Mam kłopot z drukarką: Canon IP 1500. Konkretnie mam problem z tuszem,
który powoli wysącza sie z dyszy. Widac to po tym, ze gąbka pod połową
szerokości kartki jest zaczerniona oraz filce nad którymi zatrzymuje się
dysza nasączone sa tuszem. Najbardziej zauwazalne jest to kiedy drukarka
jest wyłączona, kiedys na nowych pojemnikach wydrukowałem 6 zdjęc i pare
kartek tekstu i było po tuszu. Drukarka jest na gwarancji, ale w sklepie
mi jej nie przyjeli, bo podobno jest to gwarancja zewnętrzna i mam się
udac do serwisu. Do najblizszego nie mam blisko, ale zastanawiam się czy
naprawią mi to w ramach gwarancji, czy moze jest jakiś domowy sposób?