TunerTV a miganie LCD po podlaczeniu cable

Autor: Majkel <majkel2001_at_NIE_SPAMUJwp.pl>
Data: Wed 18 Oct 2006 - 00:12:48 MET DST

Witam,

chcialem sie zapytac was o cos. A mianowicie chodzi o to, ze mam od
jakiegos czasu tuner tv w kompie, nie byl od juz dawno uzywany,
dzisiaj - przed godzina - chcialem cos nagrac i podlaczylem do niego
kabel od kablowki, mam chello i akurat przelaczylem kabel z modemu
(uprzednio przykreciwszy odpowiedni wtyt F czy jak one sie nazywaja), i
nie wiem dlaczego po wlaczeniu komputera obraz na monitorze LCD zaczal
migotac. Troche mi to napedzilo strachu, i odlaczylem kabel antenowy.
Wszystko jest ok, ale teraz bede mial myslowki. Czy cos moglo sie stac?
Pewnie gdyby tak dluzej bylo to mogoby, ale czy cos sie stalo ? Jak to
sprawdzic?
Panel LCD mam dopiero od pol roku i nawet gdy juz byl nie bawilem sie w
ogladanie TV przez ten tuner (na PCI). Kablowke w pokoju jak i w
mieszkaniu mam dziwnie rozdzielona ;) , ale nie ma na pewno i nigdy nie
bylo jakiegos dlawika po stronie modemu zeby sygnal byl nizszy czy cos..
Kiedys to dzialalo i nie bylo zadnych przebic jak teraz czy korki nie
wyskakiwaly.. Obeszlo sie tez bez izolatorow galwanicznych....

Czy cos moglo sie uszkodzic?

pozdrawiam,
Majkel