Re: Monitor i dwa kompy

Autor: Johnny <moja_ocena_at_gazeta.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 10:55:44 MET DST

Dnia Tue, 17 Oct 2006 10:13:22 +0200, Andrea napisał(a):

> Najlepsze chyba wyjście to monitor z dwoma wejściami sygnałowymi, DVI i
> RGB. Stacjonarny podłączyć przez DVI a laptopa przez RGB, wyboru
> dokonuje się przyciskiem albo jest automatyczny, w zależności od
> obecności sygnału na złączach. Przełączniki monitorowe o których pisali
> koledzy niestety najczęściej kiepsko wpływają na jakość obrazu.

A mozna prosic o wiecej szczegolow? Jak bardzo obraz sie pogarsza? Mozna to
do czegos porownac?

> Jeśli masz taki monitor, spróbuj, czy nie będzie działał w ten sposób.

Mam taki monitor, ale
a) nie mam w stacjonarnym karty z wyjsciem DVI. To stary dosc komp, jedynie
ze zlaczem AGPx2.
b) monitor nie ma przelacznika, a jesli beda pracowac dwa kompy naraz to
ktorego obraz pokaze?

pzdr
Johnny