Re: Czy router moze zwalniac internet?

Autor: rwerp <roman.werpachowski_at_gmail.com>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 10:56:42 MET DST

[ PorkOne ] wrote:
> Zgadza sie, raczej to opoznienia. Domyslam sie ze korzystasz z kompa
> ktory korzysta z routera przez WiFi, a to juz moze byc przyczyna. Jesli
> tak, to napisz jak zabezpieczyles WiFi, SSID masz widoczne czy ukryte?

Ale to nie mój problem... mi router nie "zwalnia internetu" ;-)

Ale jak chcesz wiedzieć, to używam WPA do zabezpieczania WiFi, z
ustawionym hasłem. Dodatkowo wpisałem na sztywno adres MAC karty
WiFi, choć wiem że to słabe zabezpieczenie (bo można go zmienić w
karcie). Nie wiem czy klikałem "hidden SSID" w routerze, ale to mało
ważne, bo w końcu to SSID i tak jest wysyłane wte i wewte.

Może być?