Re: Monitor i dwa kompy

Autor: ppview <prezentacje_at_op.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 12:18:01 MET DST

Johnny wrote:

> Mam taki monitor, ale
> a) nie mam w stacjonarnym karty z wyjsciem DVI. To stary dosc komp, jedynie
> ze zlaczem AGPx2.
> b) monitor nie ma przelacznika, a jesli beda pracowac dwa kompy naraz to
> ktorego obraz pokaze?

Jak wspomniał przedmówca - rozwiązanie z bezpośrednim podpinaniem kilku
kompów pod złącza monitora wydaje się najlepiej sprawdzać i będzie IMHO
lepsze (jakosciowo) od każdego KVM. Może poza przełącznikami na DVI, ale
ich cena będzie pewnie zachęcać do kupna kolejnego monitora LCD
_zamiast_ ;-)

ad a - jeśli jeszcze nie korzystasz z DVI to poważnie zastanów się nad
"upgrade'em" sprzętu. Obraz w większości przypadków jest zdecydowanie
lepszy - co wydaje się szczególnie być "marnowaniem potencjału" jeśli
panel jest dobry.

ad b - wystarczy zwykły przycisk "source/set" (ten od autodostrajania
sygnału na analogowym D-Sub), ciężko chyba znaleźć monitor LCD który by
go nie miał (pomijam "dziwy" w stylu softowo sterowanych Samsungów
"bezprzyciskowych"). Generalnie - bardzo wygodne w użyciu.

> pzdr
> Johnny

Pozdr