Re: Monitor i dwa kompy

Autor: Andrea <nospam_at_nospam.pl>
Data: Tue 17 Oct 2006 - 11:12:39 MET DST

Johnny wrote:

> A mozna prosic o wiecej szczegolow? Jak bardzo obraz sie pogarsza? Mozna to
> do czegos porownac?

To już zależy od jakości wykonania przełącznika. Najczęściej efektem
jest rozmycie drobnych elementów obrazu (tekst!), cienie przy innych(coś
jak obraz - duch).

> Mam taki monitor, ale
> a) nie mam w stacjonarnym karty z wyjsciem DVI. To stary dosc komp, jedynie
> ze zlaczem AGPx2.

Dostępne są czasem kable-przejściówki ze złączem DVI od strony monitora
i analogowym po stronie karty graficznej - samsung dodaje takie do
monitorów dostarczanych tylko ze złączem DVI na przykład. Przypuszczam
(choć nie jestem pewien) że przejściówka w formie wtyku mogłaby również
działać, choć głowy nie daję.

> b) monitor nie ma przelacznika, a jesli beda pracowac dwa kompy naraz to
> ktorego obraz pokaze?

Jeśli nie ma osobnego przełącznika poszukaj w OSD, powinna być tam opcja
wyboru źródła. Przy obecnych dwóch źródłach na raz automatyka daje chyba
preferencję źródłu podłączonemu przez DVI.

--
Andrea   |ASRock K7Upgrade-880, AMD Sempron 2800+, Pentagram QC-80Cu
1024MB DDR-400, Sapphire Radeon 9600 128MB, Samsung SyncMaster 960BF