Re: Jaki program ...

Autor: Lestat <oremiuszNOSPAM_at_wp.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 22:09:40 MET DST

> ftp://marmro.homeip.net/Disk&FileTools/dskinv.exe (348kB)
> freeware

Wszystko fajnie, ale powiem szczerze, troche poczytałem o tym programie i za
bardzo nie wiem o co tam chodzi. Wiem, ze musze uważać, bo moge trwale
skasować dane. Nie wiem jak zapisywać te klastry, żeby uzyskac gotowe pliki.
Szukam na necie, ale jak to bywa, jest wszystko i nic. Sejwuje klastry, np
60 i potem zapisuje na dysku, ale nie wiem jak to zrobić, ile mam tych
klastrów do pamieci wpisać.