Re: Jaki program ...

Autor: gina.gina <gina.gina_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 23:30:16 MET DST

Lestat <oremiuszNOSPAM@wp.pl> napisał(a):

> 60 i potem zapisuje na dysku, ale nie wiem jak to zrobić, ile mam tych
> klastrów do pamieci wpisać.

 Może na początek zacznij od najprostszego ale skutecznego
 Restoration 3.2.13 który w tej wersji ma juz możliwość
 odzyskiwania wielu plików w jednym przebiegu

 http://www.download.net.pl/1598/Restoration/

 W pierwszym podejściu na pytanie
   - Do you want to scan vacant clusters ? odpowiadasz NO

 Zaznaczasz pliki [Ctrl + klik ]do odzyskania i wskazujesz miejsce
 do składowania - oczywiście na innym dysku logicznym