Re: częste zawieszenia gdy zimny

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 21:50:07 MET DST

Zazwyczaj ,,zwykłe'' RAMy nie pracują poprawnie poniżej 7 stopni Celsjusza. :)
Przemysłowe (mogę dać Ci namiary na takowe kości) pokonują te bariery.

No i czasami zwykłe RAMy już szwankują przy 10 stopniach lub nawet parunastu. :)
Jest to prawidłowe zachowanie takich kości. :) Inne elementy elektroniki
kostnej ;) też mogą odmawiać posłuszeństwa w niskich temperaturach bez
podania przyczyn. :)

Najlepiej wyciszyć komputer i nie wyłączać go. :)

Ja teraz mam problem, bo po paru latach takiej pracy zbyt głośno
pracują wentylatory, choć są zasilane napięciem zaledwie 5 woltów. :)
No i albo trzeba wymienić te wentylatory, albo wyłączać komputer...

Przed paru laty komputer był niesłyszalny :) z odległości pół metra. :)
Bywało, że włączałem włączony komputer z wyłączonym jedynie monitorem.
No i w tak wyciszonym komputerze słychać cichutkie brzęczenie elektroniki. :)

E.