Re: Jaki program ...

Autor: sTav <marmro9_at_o2.beztego.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 23:51:22 MET DST

Użytkownik "Lestat" <oremiuszNOSPAM@wp.pl> napisał w wiadomości
news:egrgbm$ba9$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Wszystko fajnie, ale powiem szczerze, troche poczytałem o tym programie i
> za
> bardzo nie wiem o co tam chodzi. Wiem, ze musze uważać, bo moge trwale
> skasować dane. Nie wiem jak zapisywać te klastry, żeby uzyskac gotowe
> pliki.

W tym programie, tak jak chciałeś masz wejście na dowolny dysk i folder. W
folderze są wyświetlane nazwy plików. Zaznacz taki plik i naciśnij przycisk
"undelete", potem wybierz gdzie odzyskany plik ma zostać zapisany.
To w zasadzie wszystko co możesz zrobić bez specjalistycznych "studiów" nad
tematem odzyskiwania plików lub oddawaniem dysku w ręce speca (kosztownego).
Przed chwilą dla testu odzyskalem (skasowany kilka godzin temu) plik .zip
Poza tym że musiałem mu przywrócić poprawną nazwę a ściślej pierwszą litere
nazwy, - nic mu nie dolegało.
ZIP rozpakował się poprawnie i unzipowany program działa. Przywracałem z
FAT32.

--
Pozdrowienia!
/-/. Mariusz