Re: jak zabezpieczyc DVD przed skopiowaniem

Autor: Eneuel Leszek Ciszewski <prosze_at_czytac.fontem.lucida.console>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 20:53:41 MET DST

"ToMasz" egqjsc$3lp$1@inews.gazeta.pl

> Znajomy poprosił mnie o przegranie filmu kasety VHS na płyte DVD, i o
> ile to mozliwe zabezpieczenie płyty dvd przed skopiowaniem. O ile wiem
> niema zabezpieczen w 100% skutecznych, ale bedzie OK jesli takiej płyty
> nieda sie skopiowac w prosty sposób nerem i podobnymi programami.

Tego rodzaju zabezpieczenia pokonają bezpłatne DVDDecrypter, DVDShrink,
płatny AnyDVD i masa innych programów. :)

Są i inne zabezpieczanie, ale wymagają innych odtwarzaczy. :)
Tak zabezpiecza się nówki, które rozprowadza się w zamkniętym
kręgu -- na przykład wśród pracowników ,,producenta'' filmu.
Skuteczność zabezpieczenia jest duża, tak duża, że czasami
równa jest połamaniu płyty -- nic i nikt (łącznie z upoważnionymi
osobami) nie potrafi takiego zabezpieczenia obejść. :) Przynajmniej
o jednej takiej wpadce sporo pisano w prasie tak zwanej. :)

Nigdy nie zabezpieczałem filmu DVD, ale niektórzy twierdzą,
że DVDDecrypter to potrafi. Możesz ściągnąć i spróbować. :)

E.