Re: jak zabezpieczyc DVD przed skopiowaniem

Autor: wer <bofh_at_nano.pl>
Data: Mon 16 Oct 2006 - 07:38:08 MET DST

Eneuel Leszek Ciszewski wrote:
> "ToMasz" egqjsc$3lp$1@inews.gazeta.pl

> Tego rodzaju zabezpieczenia pokonają bezpłatne DVDDecrypter, DVDShrink,
> płatny AnyDVD i masa innych programów. :)
>
> Są i inne zabezpieczanie, ale wymagają innych odtwarzaczy. :)
> Tak zabezpiecza się nówki, które rozprowadza się w zamkniętym
> kręgu -- na przykład wśród pracowników ,,producenta'' filmu.
> Skuteczność zabezpieczenia jest duża, tak duża, że czasami
> równa jest połamaniu płyty -- nic i nikt (łącznie z upoważnionymi
> osobami) nie potrafi takiego zabezpieczenia obejść. :) Przynajmniej
> [...]

Nie ma zabezpieczenia nie do zlamania. Wczesniej czy pozniej wszystko da
sie zlamac. Bylo kiedys slynne zabezpieczenie, ktore dalo sie
zlikwidowac czarnym flamastrem.

Czesto zabezpieczenia utrudniaja zycie legalnemu nabywcy utworu. Nie
moze odtworzyc plyty w jakims odtwarzaczu, dostaje w prezencie rootkita.
  Zreszta nawet Philips sie wkurzyl i stwierdzil, ze odbierze firmom
robiacym zabezpieczenia prawa do znaku CD ROM.

wer