jak zabezpieczyc DVD przed skopiowaniem

Autor: ToMasz <twitek4_at_no_spam.gazeta.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 14:08:25 MET DST

witam

Znajomy poprosił mnie o przegranie filmu kasety VHS na płyte DVD, i o
ile to mozliwe zabezpieczenie płyty dvd przed skopiowaniem. O ile wiem
niema zabezpieczen w 100% skutecznych, ale bedzie OK jesli takiej płyty
nieda sie skopiowac w prosty sposób nerem i podobnymi programami.
niestety niemem pojęcia jak do tematu podejsc.

po pierwsze niewiem czego użyc, wiec licze na wskazówke, a reszte sobie
znajde w necie

ale po drugie, jesli uzyje sposobu zabezpieczenia który mi polecicie,
czy znacząco utrudni to kopiowanie, czy tylko bedzie wymagało tylko
użycia alcohola 120% zamiast nera?

na koniec, czy juz stwozony obraz(iso) dvd da sie zabezpieczyc, czy
wymaga to autoringu płyty od zera?

Pozdrawiam
ToMasz

--
Ubuntu to staroafrykańskie słowo oznaczające "Nie potrafię skonfigurować
Debiana" :)