Re: częste zawieszenia gdy zimny

Autor: vari <varicapWYTNIJTO_at_vp.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 16:56:06 MET DST

> Z tego, co pamiętam, ta karta graficzna jest dość prostym układem i nie
> powinno być z nią większych problemów, chyba, że została uszkodzona.
> Myślę, że można sprawdzić również zasilacz - komputer nie grzeszy
> nowością, a nie sądzę, że przedpiśca próbował do oldtimera kupić nowy
> zasilacz. Zresztą, stary zasilacz to początki problemów z pamięciami i
> resztą elektroniki wewnątrz, tak?

Zailacz stary jest - to prawda.
Gdy go mierzyłem to wszystkie napiecia miał (pod obciążeniem) OK.
Teraz jeszcze go pomierzę gdy zimny i gdy ciepły.

Komputer przeżył uderzenie pioruna kilkanaście metrów obok (w ogrodzenie) i
wtedy padła karta LAN i karta modemu.
Ale to było rok temu a problemy się zaczęły niedawno.
Zwrócę uwagę jescze raz na zasilacz.
Wszystkim bardzo dziękuję za odpowiedzi.

Acha. Pół roku temu przze parę tygodni miałem problem taki - komputer nie
uruchamiał się (zazwyczaj zatrzymywal sie na logo Windows XP z przesuwającymi
się kwaracikami - kwadraciki zamierały i tak zostawało).
Restartowanie nic nie dawało ale.....dawało wyjęcie jednego banku pamięci i
tak uruchomienie (w nastepnym uruchomieniu uruchamiał sie już z oboma bankami).
Ewentualnie trzeba było przy następnm uruchomieniu gdy pojawilos ie men (czy
awaryjnie uruchomić itp) wybrać "uruchom normalnie".
Czasem sie odpalał.
Teraz ten problem nie wystepje.
Raz miałem bardzo dziwny objaw i nawet spece od PC z tym się nie spotkali.
Kompuer nie uruchamiał się - nawet BIOS.
Tylko napis karty graficznej a dalej ciemno.
Pomogo doiero.....odłączenie modemu Neosytady od portu USB.
Czemu to wstrzymywalo BIOS to ja nie wiem.
To są skutki jak świat przyjmie za standard coś co zostało zaprojektowane w
garażu......
vari