Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: tattva <adres_at_w.sygnaturce>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 16:58:19 MET DST

muzyk napisał(a):
> powiedzmy ze budzet jesr bez znaczenia - sprzet muzyczny jest tak drogi ze
> szkoda gdyby potencjalne mozliwosci dzwiekowe zepsuc slaba karta.

Sprecyzuj 'bez znaczenia' i potrzeby ;-)
Możesz zapolować na coś na firewire. Ja aktualnie korzystam z Presonusa
Firebox'a. Jest nieźle, ale jest kilka dziwnych problemów.
Będziesz nagrywał z max 1 źródła? Tylko mikrofon? Tylko pojemnik?
Jeśli jesteś w stanie wydać ~1500 zł to coś ciekawego powinno się
znaleźć ;-)

> podejrzewam ze cos tutaj nie robie dobrze gdyz jakosc nagran powinna byc
> lepsza.
> brakuje glebi , rowniez gora jest plaska .

A nie masz najniższej czestotliwości próbkowania na pewno? To by mogło
tłumaczyć ściętą górę. Masz jakieś próbki?

> probowalem tez na innych wiezach - to samo - podejrzewam wiec ze problem lezy
> w komputerze.
> mikrofon jest rowniez dobry - powiedzmy z gornej polki cos za 2000 zl .

Jaki konkretnie model? Skoro ma własne zasilanie to pewnie jakiś
lampowy? Jaki przedwzmacniacz? Jesteś pewien, że jest tam coś
wbudowanego i nie puszczasz sygnału prosto do karty bez przedwzmacniacza?

/tattva

--
kontakt: samborro maupa gazeta kropka pl
www.myspace.com/xanaxband