Re: częste zawieszenia gdy zimny

Autor: Rafal.Doroszkiewicz <ja_at_vast.net.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 09:49:30 MET DST

kffiatek napisał(a):

> Włóż inną kartę graficzną. -> jeśli dalej źle -> włóż inne kości pamięci.
> pozdro

Zainteresowałem się temat, ponieważ posiadam podobną konfigurację, zdaje
się z okolic '98 roku. Właściwie, to niemal identyczną - PC zakupiony w
sieci sprzedaży pewnej firmy na V.

Z tego, co pamiętam, ta karta graficzna jest dość prostym układem i nie
powinno być z nią większych problemów, chyba, że została uszkodzona.
Myślę, że można sprawdzić również zasilacz - komputer nie grzeszy
nowością, a nie sądzę, że przedpiśca próbował do oldtimera kupić nowy
zasilacz. Zresztą, stary zasilacz to początki problemów z pamięciami i
resztą elektroniki wewnątrz, tak?

Pozdrawiam,