Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: muzyk <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 14:05:57 MET DST

> Wszystko zależy od tego ile masz kasy. Na pewno zintegrowana karta jest
> kiepska i nie nadaje się do nagrywania czegokolwiek. Co do interfejsu,
> za pomocą którego nagrywasz to ciężko powiedzieć, bo nie podałeś modelu
> ;-) Napisz jakim budżetem dysponujesz.
> To już raczej NTG, ale sprecyzuj też co to za mikrofon 'wysokiej klasy' ;-)

witaj

powiedzmy ze budzet jesr bez znaczenia - sprzet muzyczny jest tak drogi ze
szkoda gdyby potencjalne mozliwosci dzwiekowe zepsuc slaba karta.

nagrywym za pomoca edirol ex 1 , ktory wpinam do usb
odtwarzan z komputera poprzez wyjscie sluchawkowe na wieze.

podejrzewam ze cos tutaj nie robie dobrze gdyz jakosc nagran powinna byc
lepsza.
brakuje glebi , rowniez gora jest plaska .
probowalem tez na innych wiezach - to samo - podejrzewam wiec ze problem lezy
w komputerze.
mikrofon jest rowniez dobry - powiedzmy z gornej polki cos za 2000 zl .

bede wdzieczny za wszelkie uwagi fachowcow - sam nie jestem obieganmy w
temacie.