Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: muzyk <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 17:14:16 MET DST

> Sprecyzuj 'bez znaczenia' i potrzeby ;-)

mysle ze 2,5 - 3 k pln to jest granica , ktorej nie chce przekroczyc.

> Możesz zapolować na coś na firewire. Ja aktualnie korzystam z Presonusa
> Firebox'a. Jest nieźle, ale jest kilka dziwnych problemów.
> Będziesz nagrywał z max 1 źródła? Tylko mikrofon? Tylko pojemnik?
> Jeśli jesteś w stanie wydać ~1500 zł to coś ciekawego powinno się
> znaleźć ;-)

korzystam nie wiecej niz z 2 zrodel na raz ( flet i sax lub 2 flety)
najczesciej jednak jedno zrodlo,
czasami przydlaby sie jednoczesnie wejscie midi , ale niekoniecznie.

> A nie masz najniższej czestotliwości próbkowania na pewno? To by mogło
> tłumaczyć ściętą górę. Masz jakieś próbki?

probki mam choc przez mp3 zawsze jakos znieksztalcone.

> Jaki konkretnie model? Skoro ma własne zasilanie to pewnie jakiś
> lampowy? Jaki przedwzmacniacz? Jesteś pewien, że jest tam coś
> wbudowanego i nie puszczasz sygnału prosto do karty bez przedwzmacniacza?

to jest lcm89 - firma sd - najlepsze co moze byc z przenosnych ma zasilanie z
baterii 9 v lub oczywisci phantom 48 v