Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: muzyk <jansalWYTNIJTO_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 14:11:38 MET DST

> Mikrofon dynamiczny, czy pojemnościowy?

pojemnosciowy , ze wzmacniaczem i wlasnym zasilaniem - sygnal z niego mozna
bezposrednio podac wszedzie tzn do wierzy albo do mikrofonu od komputera.

> Podłączenie typu:
> mikrofon -> wzmacniacz -> Line-In w karcie,

tak , z tym ze to linene in mam w edirol ex1 - to takie male pudeleczko
ktore podaje sygnal na usb

> czy może mikrofon -> Microphone In w karcie?

tego unikam , raczej nie

> Nawet jakaś Audigy 2 na USB niewiele tu pomoże, to nie są karty do
> takich półprofesjonalnych zastosowań. Dźwięk, bardziej lub mniej, ale
> zawsze "plastikowy" pozostanie.

wlasnie tego sie boje ., moze dzwiek nie jest calkiem plastikowy ale
chcialbym zastosowac cos co da najlepsze z mozliwych w domu rozwoiazan.
chodzi o przyzwoita jakosc nagran ca najmniej polprofesjonalna.