nagrywarka

Autor: nau <nau_at_NOSPAM.jp>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 12:39:57 MET DST

Witam

Stoje przed wyborem nagrywarki dvd, moja wymagania to; bardzo dobra jakosc
zapisu wszystkich mozliwych dvd (nie szybka - czas nagrywania mnie nie
interesuje) nagrywam zawsze na jakichs nosnikach przynajmniej ze sredniej
polki, bardzo dobra korekcja bledow, nie interesuja mnie bajery typu lamanie
zabezpieczen audio czy light scribe, cena do 170zl.
Kieruje tu me pytanie, gdyz nie ma opinii lepszej niz uzytkowa.

Pozdrawiam