Re: karta dzwiekowa a jakosc nagrania

Autor: Michał <mbierwia_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 12:44:26 MET DST

> jestem muzykim nagrywam na laptopie saxofon.
> pomimo ze instrument i mikrofon sa wysokiej klasy odnosze wrazenie ze
> jednak w
> nagraniu brakuje jakiejs glebi , zostaja obciete prawdopodobnie
> najnizsze i
> najwyzsze tony.

Mikrofon dynamiczny, czy pojemnościowy?

Podłączenie typu:
mikrofon -> wzmacniacz -> Line-In w karcie,
czy może mikrofon -> Microphone In w karcie?

> jesli wymiana nie jest mozliwa to czy rozwiazaniem byloby podlaczenie
> dodatkowej lepszej karty zewnetrznej do usb - wiem ze cos takiego jest
> oferowanego w sklapach.?

Nawet jakaś Audigy 2 na USB niewiele tu pomoże, to nie są karty do
takich półprofesjonalnych zastosowań. Dźwięk, bardziej lub mniej, ale
zawsze "plastikowy" pozostanie.

--
poleasingowy P3 800EB  na naprawianej desktopowej mobo VL400
zasilany Rubikonem 300W - wszystko chłodzone pasywnie