Re: kabel USB

Autor: Jarosław Jaszewski <jarekjaszewskiUSUNTO_at_tlen.pl>
Data: Sat 14 Oct 2006 - 12:31:41 MET DST

Radosław Sokół napisał(a):

> http://www.grush.one.pl/blog.php?month=2006-08&id=411

Witam

Mam pytanie z troche innej beczki. Kupilem "przedluzacz" USB 1,5 metra z
mysla aby moc swobodnie podlaczac pendrive'a 2.0. (stara plyta i
obudowa, mam dodatkowy kontroler USB, komp stoi w trudnodostepnym
miejscu ktorego nie mozna zmienic)
Niestety kabelek praktycznie nie dziala... O ile mozna cos z pendriva
skopiowac to wrzucenie na niego kilkumegowego pliku jest praktycznie
niemozliwe... Pojawiaja sie rozne komunikaty - najczesciej bezsensowne
np a zbyt dlugiej sciezce do pliku :-)
Domyslem sie ze to wina zlej jakosci kabla... (kupiony jakos
"przypadkiem" za kilka zlotych - podobno usb 2.0)
Moje pytanie jest takie:
Czy dobrej jakosci kabel zagwarntuje mi bezproblemowe kopiowanie z jego
udzialem? Czy to kwestia dlugosci? Tak naprawde to 30-50 cm tez by
wystraczylo... Moze sa jakies przedluzacze "firmowe" ktore daja sobie
rade... Moze cos polecacie?? Moze jakis link z np allegro....

pozdrawiam serdecznie

jarek jaszewski