Re: Pytanie dot p³yty GA-M55plus S3G BOX

Autor: Przemolo <przemolo_at_gazeta.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 20:17:03 MET DST

U¿ytkownik "Tomasz Del" <vafloo@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci
news:ego73u$rq4

> Mam Athlona 3000+ i pamiêci jakie¶ noname'y 2x512MB 667Mhz (pracuj± w
> Dualu
> na CL4). O mo¿liwo¶ciach podkrêcania wiele Ci nie powiem, bo nie
> podkrêcam,
> ale jakie¶ tam ustawienia s± (timingi pamiêci, taktowanie szyny,
> zmienianie
> mno¿nika procesora i tym podobne; ogólnie do¶æ sporo tego jest, jest nawet
> chyba co¶ z napiêciami procesora i pamiêci, ale tego nie jestem pewien).
> Zreszt± ta p³yta jest z serii "S3" Gigabyte, a jedno z tych S to Speed (ma
> [...]

No to teraz mam "dylemat" - czy kupic ta plyte i do niej 1GB RAM (bo jak mi
zintegrowana grafika zje 128MB z 512 to wiele nie zostanie), czy tez kupic
inna plyte bez grafiki + osobna karta graficzna + 512MB RAM.
Szukalem troche plyt na AM2 ale niewiele z nich spelnia moje podstawowe
wymagania - tzn.:
- min. 3 sloty PCI,
- mo¿liwo¶æ podpiêcia 4 napêdów ATA (zwyk³e ATA, nie SATA),
- przystêpna cena - czyli nie wiêcej ni¿ ~3XX z³.