Re: Pytanie dot płyty GA-M55plus S3G BOX

Autor: Tomasz Del <vafloo_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 16:16:31 MET DST

Przemek <przemolo@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
> Można wiedzieć jaki masz procesor i RAM?
> chciałbym się dowiedzieć czegoś n/t możliwości podkręcania procesorów na
tej
> płycie - tzn. w jakim zakresie można zmieniać napięcie, częstotliwość, itp?

Mam Athlona 3000+ i pamięci jakieś noname'y 2x512MB 667Mhz (pracują w Dualu
na CL4). O możliwościach podkręcania wiele Ci nie powiem, bo nie podkręcam,
ale jakieś tam ustawienia są (timingi pamięci, taktowanie szyny, zmienianie
mnożnika procesora i tym podobne; ogólnie dość sporo tego jest, jest nawet
chyba coś z napięciami procesora i pamięci, ale tego nie jestem pewien).
Zresztą ta płyta jest z serii "S3" Gigabyte, a jedno z tych S to Speed (ma to
oznaczać, że jest dobra do podkręcania - więcej znajdziesz na stronach
Gigabyte'a).