Re: Problem z duzym dyskiem ?

Autor: Andrzej <andkas1_at_wp.pl>
Data: Fri 13 Oct 2006 - 20:23:13 MET DST

Bob wrote:

> W artykule news:452E8010.40FA08C8@wp.pl,

> Polecam poczytac :
> http://support.microsoft.com/default.aspx?scid=kb;pl;303013

Problem częściowo się wyjaśnił ...
bo założyłem dysk na standardowy kontroler i wszystko chodzi.

Ale dlaczego nie chce chodzić na zewnętrznym kontrolerze Promise ?
Przecież chodził ...

Jednocześnie zauważyłem, że w urządzeniach pojawił się twór
o nazwie :

"Promise SATA Console SCSI Processor Device"

wychodzi, że jest to potrzebne do pracy z dużymi dyskami
ale tylko, jak dużym dyskiem jest dysk startowy

tylko co to jest ?
nigdzie nie mogę znaleźć takiego sterownika ...

czy ktoś ma płyte Asus P4P4P800-E Dlx i ma do zewnętrznego kontrolera
Promise podpięty jakiś duży dysk ?